Strona używa funkcjonalnych (niezbędnych) plików cookie do prawidłowego działania. Wykorzystuje również opcjonalne pliki cookie, w tym pliki statystyczne (analiza ruchu w celu ulepszenia strony) i marketingowe (wykorzystywane do personalizowania treści reklam oraz oferowania funkcji społecznościowych). Klikając "Akceptuję pliki cookies" wyrażasz zgodę na wykorzystywanie funkcjonalnych i opcjonalnych plików cookies. Aby edytować ustawienia cookies, kliknij przycisk "Ustawienia". Szczegóły i zmiana preferencji:
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
8 komentarz(y) w “Jak dodać produkt do aplikacji Yeelight i Google Home”
Czy jest mozliwosc polaczenia candeli z mi home lub google home? Czy potrzebuje do tego bramki ? Posiadam nawilzacz powietrza smartmi od xiomi.
Niestety, ale nie ma możliwości podłączenia Yeelight Candela do mi home, google home.
pokazuje podczas dodawania urządzenia do Google home konto yeelight zostało połączone i go nie dodaje. Nie mogę połączyć asystenta.
Prosimy o kontakt mailowy: [email protected] i podanie więcej szczegółów, postaramy się pomóc rozwiązać problem.
Niestety również nie mogę dodać żarówek Yeelight Color Bulb do Google Home. Dostaję komunikat : „Łączę Twoje konto Yeelight” i aplikacja GH wraca do okna dodawania urządzenia. Telefon Mi9 Lite Android 11/MIUI 12.5
Prosimy spróbować zresetować urządzenia przed ponowną próbą połączenia. Jeśli problem nie ustąpi, można skontaktować się z nami mailowo: [email protected]
Dzień dobry mam pytanie już dawno po używaniu jakiś 2 tygodni google home z yeelight odłączył mi się i nie może sie połączyć co mam zrobić?
Prosimy spróbować zresetować urządzenia i ponownie podjąć próbę połączenia ich z aplikacją. Jeśli to nie rozwiąże problemu, można skontaktować się z nami mailowo: [email protected]