fbpx

FAQ

Aplikacja

 Należy się upewnić, czy urządzenie jest wystarczająco blisko routera oraz czy połączenie jest na paśme 2.4 GHz. Ponowne resetowanie urządzenia oraz próba parowania powinny pomóc. 

1) Zresetuj lampę. Naciśnij przycisk ON/OFF 5 razy bez przerwy (za każdym razem przytrzymaj przez 2 sekundy), dopóki oświetlenie nie zacznie pulsować. 2) Otwórz aplikację Yeelight i ponownie dodaj urządzenie.

Jeśli taki komunikat pojawia się przy próbie dodania nowego urządzenia w trakcie konfiguracji, może oznaczać to słaby zasięg sieci Wi-Fi. Najlepiej wtedy zresetować urządzenie i spróbować połączyć się z nim, będąc jak najbliżej routera. Należy również pamiętać, że urządzenia Yeelight mogą być obsługiwane tylko pasmem 2.4 GHz. 

Można także sprawdzić, czy problem występuje po zalogowaniu się na konto z danymi: Account: 2410552805. Password: yeelink1234. Jeżeli problem nadal występuje, zalecamy kontakt z biurem obsługi klienta ([email protected]), co pozwoli wykluczyć inne przyczyny błędu. Jeśli problem nie ustąpi, to najprawdopodobniej wina leży po stronie wadliwego produktu, który należy reklamować u sprzedawcy końcowego.

Większość urządzeń Yeelight zostanie dodana do aplikacji Xiaomi Home w pierwszym kwartale 2021 roku.

Serwis

W przypadku zakupu produktów, które nie pochodzą z polskiej dystrybucji, nie ma możliwości wykonania serwisu pogwarancyjnego. W tej sytuacji należy skontaktować się ze sprzedawcą i ustalić warunki reklamacji.

Jeśli urządzenie nie działa poprawnie należy skontaktować się ze sklepem, w którym dokonano zakupu. Następnie produkt zostanie wysłany do naszego serwisu. W przypadku, gdy naprawa nie będzie możliwa, urządzenie zostanie wymienione na nowe.

Niestety na ten moment producent nie udostępnia części zamiennych, które można dokupić osobno.

Usługi posprzedażowe będą obsługiwane przez lokalnych dystrybutorów.

Produkty

Żarówka SMART BULB 1S DIMMABLE
Żarówka SMART BULB 1S COLOR
Żarówka FILAMENT BULB
Żarówka FILAMENT BULB ST64
Taśma LED LIGHTSTRIP 1S
Lampka nocna BEDSIDE LAMP D2
Lampka nocna STARIA PRO

Żarówka SMART BULB 1S DIMMABLE
Żarówka SMART BULB 1S COLOR
Żarówka FILAMENT BULB
Żarówka FILAMENT BULB ST64
Taśma LED LIGHTSTRIP 1S
Lampka nocna BEDSIDE LAMP D2
Lampka nocna STARIA PRO
Lampa sufitowa CRYSTAL PENDANT LIGHT
Lampa sufitowa LED CEILING LIGHT 480

Wszystkie żarówki posiadają gwint E27.

Sprawdź, czy  została wykonana najnowsza aktualizacja aplikacji. Zresetuj urządzenie i spróbuj połączyć ponownie z aplikacją.

Włącznik działa jedynie z lampami sufitowymi, łącząc się z nimi poprzez moduł Bluetooth nie ma możliwości sterowania żarówkami z poziomu tego urządzenia. Przełącznik jest kompatybilny z serią Yeelight Smart Ceiling Light oraz Yeelight Crystal Pendant Lamp.

Taśma ma 2 metry długości, natomiast przedłużki 1 metr. Do taśmy z zasilaczem można dodać maksymalnie 8 przedłużek, żeby wszystko działało stabilnie jako 1 produkt. Taka konfiguracja będzie widoczna w aplikacji jako jedna pozycja, którą będzie można sterować w całości.

Taśma jest przeznaczona do cięć, jednak głównie w celach jej skrócenia. Podzielenie jej na dwa odcinki i połączenie kablami jest możliwe, ale wymaga umiejętności i przestrzegania zasad bezpieczeństwa. Tego rodzaju działanie może spowodować utratę skorzystania z ewentualnej reklamacji gwarancyjnej w przypadku braku jej funkcjonowania.

Każda taśma LED wymaga zasilacza, w przypadku Yeelight jest na 24V a w sieci jest 230V więc niezbędny będzie transformator, czyli zasilacz. Jeśli planujesz zamontować taśmę pod sufitem to najlepiej przeznaczyć na to trochę miejsca, w postaci listwy maskującej na samą taśmę, ale też miejsce gdzie schowa się zasilacz. Najprościej będzie w schowanym miejscu jednak zamieścić gniazdko, do którego zostanie podpięty zasilacz. Wymaga to dużej ilości miejsca, więc można też, omijając gniazdko, podpiąć zasilacz za pomocą kabelków do sieci.

Można zastosować zwykły przełącznik dzwonkowy i aktywować w aplikacji Yeelight usługę Flex Switch – to spowoduje, że urządzania zawsze będą online. Wystarczy kupić zwykły monostabilny włącznik dzwonkowy, czyli taki który zawsze wraca do jednej pozycji po naciśnięciu, a następnie w aplikacji wejść w opcje w prawym górnym rogu i wybrać „Enable Flex Switch”.

Pilot wykorzystuje łączność Bluetooth i jest kompatybilny ze wszystkimi lampami sufitowymi, za jego pomocą można szybko dostosować poziom jasności lub barwy światła.

Należy upewnić się, że posiadana lampa jest kompatybilna z włącznikiem. Urządzenia powinny się połączyć po przytrzymaniu przycisku parowania przez 3 sekundy. Jeśli to nie następuje, należy zresetować lampę zgodnie z instrukcją w aplikacji i ponownie spróbować sparować ze sobą urządzenia.

Podczas tworzenia połączenia między urządzeniem, a aplikacją należy zresetować lampę lub żarówkę (jest to ujęte w pierwszym kroku po dodaniu nowego urządzenia). Kiedy urządzenie zacznie mrugać to znaczy, że jest gotowa do sparowania. Przechodzimy o krok dalej, powinien pojawić się ciąg znaków, wtedy należy zaznaczyć urządzenie i kliknąć przycisk „następny”. Wtedy powinno dojść do połączenia.

 

Jeśli jednak to nie następuje, należy się upewnić, czy urządzenie jest wystarczająco blisko routera oraz czy połączenie jest na paśme 2.4 GHz. 

 

Jeśli router należy do providera, w którym mogą mieć miejsce pewne blokady, można spróbować połączyć się przez HotSpot w telefonie. Najlepiej wyłączyć router Wi-Fi, włączyć HotSpot, zresetować lampę i ponownie spróbować się połączyć.

 

Można spróbować połączyć się z kontem Yeelight. Trzeba się wylogować, a następnie zalogować na:

Account: 2410552805

Psd: yeelink1234

Po czym zrobić update oprogramowania, ponowne zrestartować urządzenie i spróbować nawiązać połączenie. Bardzo prosimy o nie zmienianie hasła ani danych do logowania.

Razer Chroma

Po zamontowaniu taśmy i sparowaniu jej z aplikacją Yeelight należy pobrać Razer Synapse 3 i zalogować się na swoje konto. Kolejnym krokiem będzie instalacja aplikacji Chroma Connector, gdzie będzie można zobaczyć sparowane urządzenia Yeelight i dostosować kolory oraz efekty.