Aby połączyć kompatybilne produkty Yeelight z Razer Chroma, wykonaj następujące kroki:
1. Poprawna konfiguracja urządzeń w aplikacji Yeelight:
- Otwórz aplikację Yeelight i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby poprawnie zintegrować z nią swoje urządzenia.
- Włącz sterowanie LAN w aplikacji.
- Zaktualizuj oprogramowanie.
2. Pobranie niezbędnych programów z oficjalnej strony:
Aby korzystać z możliwości, jakie daje integracja Yeelight z Razer Chroma™ RGB, potrzebujesz jeszcze 2 programów, które znajdziesz na oficjalnych stronach:
- Razer Synapse 3: https://www.razer.com/eu-en/synapse-3.
- Yeelight Chroma Connector: https://api.yeelight.com/apis/d/redirect/yXXaW4.
Pobierz niezbędne oprogramowanie i zainstaluj je na swoim urządzeniu.
3. Konfiguracja Razer Synapse 3:
- Załóż konto na stronie https://www.razer.com/.
- Zaloguj się w aplikacji Razer.
- W ramach aplikacji Razer przełącz się do Synapse 3.
- Wybierz zakładkę MODULES, a następnie zainstaluj moduły CHROMA CONNECT i CHROMA STUDIO (opcjonalnie CHROMA VISUALIZER).
4. Konfiguracja Yeelight Chroma Connector:
- Włącz aplikację Yeelight Chroma Connector, zatwierdzając uprawnienia administratora.
- Twoje urządzenia Yeelight zostaną wyświetlone automatycznie. Wybierz te, które są kompatybilne z Razer Chroma™ RGB i przełącz je na grupę globalną.
- Włącz grupę globalną (połączenie jest aktywne, kiedy na przycisku widoczny jest napis “Enable”).
5. Powrót do modułu CHROMA i wykonanie następujących kroków:
- Uruchom moduł CHROMA STUDIO i utwórz nowy profil.
- Panel po lewej stronie umożliwia dostosowanie trybu świecenia.
- Panel po prawej stronie umożliwia dostosowanie kolorów światła.
- Jeśli chcesz, aby Twoje oświetlenie było zsynchronizowane, po prostu zaaplikuj wybrane ustawienia do wszystkich swoich urządzeń jednocześnie.
16 odpowiedzi na „Instrukcja połączenia produktów Yeelight z Razer Chroma”
-
Daniel
W jaki sposób zsynchronizować YEELIGHT LIGHTSTRIP 1S z kolorem wyświetlanym na monitorze?
-
YEELIGHT POLSKA
Po zamontowaniu taśmy i sparowaniu jej z aplikacją Yeelight należy postępować zgodnie z powyższymi instrukcjami. Po zalogowaniu się w aplikacji Yeelight Chroma Connector, będzie można zobaczyć sparowane urządzenia Yeelight i dostosować kolory oraz wybrać odpowiednie efekty.
-
-
-
YEELIGHT POLSKA
Taśmę można dowolnie łączyć maksymalnie do 10 m, aby działała stabilnie. W Pana przypadku zalecane więc będzie użycie dwóch zasilaczy.
-
-
Kamil
Posiadam lampę Yeelight LED Screen Light Bar Pro. Pomimo, że komputer jak i lampa są podłączone do tej samej sieci WiFi, a w applikacji na telefonie włączona została opcja kontroli lampy przez LAN to program Yeelight Chorma Connector nie widzi lampy. Jak rozwiązać ten problem?
Wszystkie programy są zaktualizowane do najnowszych wersji, sterownik lampy został zaktualizowany poprze aplikację w telefonie.-
YEELIGHT POLSKA
W tym wypadku można spróbować zresetować samo urządzenie oraz ustawienia LAN w telefonie.
-
-
-
-
-
YEELIGHT POLSKA
Tak, taśma posiada specjalną warstwę kleju, która pozwala na zamontowanie jej na dowolnej powierzchni. Dopuszcza ona również możliwość ewentualnych poprawek, gdyby taśma została przyklejona krzywo.
-
Piotr Hołyński
Ok dzięki a jakie ustawienie w razer chroma śledzi kolory na monitorze wyświetlane
-
TYMEK
Tutaj znajdziesz instrukcje.
-
-
-
-
Franek
Czy da się połączyć led lightstrip 1s z razer chroma nie posiadając żadnego urządzenia razer
-
YEELIGHT POLSKA
Tak, wystarczy pobrać niezbędne oprogramowanie i postępować według kroków opisanych w tym przewodniku.
-
-
Ireneusz
Yeelight Chroma Connector ma niestety problemy z innymi protokołami sieciowymi. Jeśli np. używasz virtualbox albo jakiś VPN – zainstaluje tobie wirtualną kartę sieciową… Jeśli masz ją aktywną – urządzenie w Yeelight Chroma Connector znika… Jeśli zaś dezaktywujesz – działa… Natomiast opensourcowe aplikacje np. openyellight widzą urządzenie w sieci, aplikacja w smartfonie też… Niestety za ich pomocą możesz zarządzać urządzeniem, ale nie możesz zsychronizować efektów jak w Razer…
-
Olek
Mam żarówkę Bulb 1s, komputer jest podłączony do routera poprzez kabel a żarówka oczywiście wi-fi, próbowałem restartować żarówkę i opcje lan a nadal w programie na komputerze nie widać żarówki
co mogę w takiej sytuacji zrobić?
Leave a Comment