fbpx

Sterowanie lampką nocną Yeelight Staria Pro za pomocą aplikacji Yeelight

Yeelight Staria Pro to inteligentna lampka, którą możesz kontrolować na wiele sposobów, jednak w tym poradniku chcielibyśmy skupić się na tym, w jaki sposób możesz sterować nią za pomocą aplikacji Yeelight. 

Po zainstalowaniu aplikacji, należy wybrać region. Rekomendowany region dla Polski to Niemcy. Po zaznaczeniu, że znasz, rozumiesz i akceptujesz warunki i politykę prywatności (którą należy przeczytać), możesz przejść do następnego kroku, czyli do logowania. Jeśli nie posiadasz konta, należy je założyć. Aplikacja za Twoją zgodą przeniesie Cię do założenia konta Xiaomi. Możesz również zalogować się poprzez konto Facebook lub Google. Po zalogowaniu, za pomocą “+” znajdującego się w prawym górnym rogu, możesz dodać wybrane urządzenie.

Wybierz nazwę swojego Wi-Fi i wpisz hasło, a następnie przejdź w ustawieniach do zakładki Wi-Fi i połącz się z siecią Yeelight.


Po połączeniu, Staria Pro jest gotowa do użycia. 

Aplikacja Yeelight, pozwala na wykonanie wielu czynności, m.in. kontrolę jasności, ustawienie timera, a także stworzenie harmonogramu i czasu, w jakich godzinach lampka ma pozostać włączona. Możesz również skorzystać z funkcji odliczania, która jest niezwykle przydatna, kiedy kładziesz się spać, a nie lubisz zasypiać w ciemności. Wtedy Staria Pro wyłączy się automatycznie po dokładnie takim czasie, jaki zaplanujesz w aplikacji.


Możesz również stworzyć swoje własne pomieszczenia i przypisać Starię do konkretnego pokoju.

Lampka Staria Pro jest również kompatybilna z aplikacjami Apple HomeKit, Google Home oraz SmartHome, dając Ci jeszcze większą swobodę i większe możliwości.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco z nowościami Yeelight.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez INNPRO Robert Błędowski w celu otrzymania informacji handlowej, materiałów marketingowych za pomocą poczty elektronicznej.